به هوای روزهای کودکی...
سخنان دل

 


 

 

خدایا!!!
دلم هوای دیروز را کرده. هوای روزهای کودکی را.
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم آرزوهایم را به دستش بسپارم
تا برای تو بیاورد.
 دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم
و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را
 میخواهم خط خطی کنم
تمام آن روزهایی که دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت
در دفتر نقاشی تان هر چه میخواهید بکشید این بار تنها و تنها نردبانی بکشم
به سوی تو دلم میخواهد
این بار اگر گلی را دیدم آن را نچینم دلم میخواهد ...
می شود
باز هم کودک شد؟؟؟؟

                                   راستی خدا! دلم فردا هوای امروز را می کند؟

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت1:41---24 دی 1391
alan kelas gozashti

manzuret in bod k man bikaram harshab b vebet sar mizanan

nakheiram man hame darsamo mikhnam badesh eftekhar midam b vabet sar mizanamپاسخ: !


توت فرنگی
ساعت0:40---23 دی 1391
ghaleb ke avaz nemikoni sali y baram matlab mizari nazaramam k taiid nemikoni!!! man ba che angizeii biam vebloget.hannnnnnnnnnnnnnn ASLAN MALOOOOOOOOOOOOME KOJAIIIIIIIIIIIIIIII MR AHMADI
پاسخ: در این مورد با شما موافقم، این روز ها منظورم این چند روزه خیلی کار داشتم و نمیشد به وبم برسم اما سعی میکنم بیشتر بهش برسم شمام وقت کردید سر بزنید پشیمون نمیشید همین!!! در ضمن من همینجام همین نزدیکی جای دوری نیستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:شعر, :: 23:3 :: نويسنده : fayaz

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیددارم از مطالب لذت ببرید با نظراتتون من را در بهبوده این وب یاری کنید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان fayaz70 و آدرس fayaz70.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: